czwartek, 7 lipca 2011

jutro rozpocznie sie nasz poród :-)

Dziś miałam kolejną kontrolną wizytę w szpitalu. Wszytko niby ok ale lekarz zdecydował, że jutro na 14-tą mamy się zgłosić do szpitala w celu wywołania porodu!!! No byłam troszkę w szoku jak mi to powiedział ale oczywiście cieszę się, że nie będziemy musieli czekać (w najgorszym wypadku) kolejnych 12 dni aż Amelka raczy przyjść na świat :-) Jedyny minus całej tej sytuacji to to, że nie będzie mi dane urodzić w basenie :((( wielka szkoda .... no ale w sumie nie mam na to wpływu....nooooo chyba że, dziś w nocy poród rozpocznie się naturanie tooo wtedy poród w basenie jak najbardziej wskazany :-)) 
To takie dziwne uczucie gdy wiesz, że być może już jutro cały Twój świat przewróci sie do góry nogami :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz