poniedziałek, 19 marca 2012

Ogrodowe porządki :-)

Wczoraj nastąpił długo oczekiwany przeze mnie dzień....
Dzień pt. WIOSENNE PORZĄDKI W OGRODZIE :-))))
Przez ostatni rok mój ogród był strasznie zaniedbany. Byłam w ciąży a potem narodziła się Amelka i cały mój wolny czas był tylko niej poświęcony. Serce mi pękało, że ogród zaniedbany ale nie miałam na to większego wpływu. Ale teraz powoli wszystko wraca do normy i korzystając z wolnej niedzieli oraz pięknej pogody "odpłynęłam" w swoim ogrodzie :-))) Jak zwykle przekopałam pół ogrodu, przesadziłam kwiaty z jednego kąta w drugi, posadziłam pełno bratków w donicach i na sam koniec mąż skosił trawę! I choć to dziwnie zabrzmi to uwielbiam podlewać i przesadzać kwiatki, kopać w ziemi i dbać o stan trawnika- jest to dla mnie najlepszy relaks pod słońcem!!! I choć nie jest to ogród moich marzeń to i tak lubię w nim spędzać czas. Na sam koniec posiedzieliśmy całą rodzinką na słońcu, popijając kawę oraz bujając Amelkę na huśtawce HUŚ, HUŚ i tak bez końca! Ale miała radochę i my też oczywiście :-)) A tak poza tym to czekamy na wiosnę i długie ciepłe dni!!! 

2 komentarze:

  1. Fajnie, że praca w ogrodzie sprawia Ci radość :)
    Wstyd się przyznać, ale jak mieszkałam z rodzicami to prawie nic nie robiłam w ogrodzie, bo nie lubię... za to lubię w nim siedzieć jak wszystko jest na cacy zrobione i ogarnięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. relaks na świeżym powietrzu, praca w ogrodzie to sama przyjemność.
    zazdroszczę Ci tak spędzonej niedzieli.
    farciara!

    OdpowiedzUsuń