piątek, 10 sierpnia 2012

dla Amelki....

....od Mamy :-) zrobiona na szydełku torebka :-) całkiem niedawno zauważyłam, że moja córcia uwielbia torebki. Dostała jedną, nota bene pierwszą w swoim życiu torebkę, prawdziwą ze skóry haha, prosto z Zakopanego od Cioci Kasi & happy family :-) Od tego momentu nie rozstaje się z nią. Na każdym kroku zawiesza ją na szyi i ciągnie ją za sobą po całym mieszkaniu. Od czasu do czasu zawiesza sobie swój żłobkowy plecaczek. Dlatego też, postanowiłam zrobić jej na szydełku torebeczkę :-) na reakcje długo nie musiałam czekać- podoba się na całego :-)



9 komentarzy:

  1. cóż mogę tobie napisać sliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna i wcale sie malej nie dziwie-prawdziwa kobitka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo laski lubią torebki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rośnie strojnisia modnisia:) A torebka śliczna, taka kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja żałuję ze w życiu szydełka nie miałam w rękach .... :(((( idę złożyć reklamację u MAMY ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama też mnie nie nauczyła więc oszczędź swoją Mamę haha :-) jeszcze nie jest za późno by tą sztukę opanować ! pozdr

      Usuń