środa, 26 października 2011

Ebay-owskie zakupy :-)

Tak, tak przyznam się, że ostatnio ogarnęła mnie mania robienia zakupów na www.ebay.co.uk. I tak oto tym sposobem zakupiłam kolejny mebel do naszego domostwa a mianowicie - krzesełko do karmienia dla naszej córki- CHICCO POLLY HIGHCHAIR. Co prawda Amelina jest jeszcze za mała i upłynie z kilka miesięcy zanim zaczniemy je używać ale nadarzyła się okazja więc musiałam z niej skorzystać!!!. Ci którzy mnie znają to wiedzą, że największą mam radochę jak kupię coś zarazem MODNEGO, W MIARĘ NOWEGO oraz BARDZO TANIEGO tzw. 3 w 1 :-)) ! Wychodzę z założenia, że wydawanie majątku na CAŁKIEM NOWE i zazwyczaj MEGA DROGIE produkty dla dzieci i nie tylko, po prostu nie ma sensu!!! Uwielbiam wszelkiego rodzaju ciucholandy, w Wielkiej Brytani zwane CHARITY SHOP'ami - jest tu ich jak grzybów po deszczu. Poza tym kocham nad życie tutejsze CAR BOOT SALE tzw.wyprzedaże bagażnikowe- gdzie dosłownie wszytko można kupić za grosze!! No a trzecim miejscem, w którym można znaleść niezłe okazje jest własnie EBAY. I tak oto od kilku dni polowałam na owe krzesełko, którego cena wyjściowa była 0.99 p. Ostatecznie wygrałam aukcje za 16 funtów, a cena sklepowa wynosi od 100 do 120 funtów :-) Okazja nie do przegapienia więc trzeba było biddować i zrobić wszytsko by wygrać!! Myślę, że cena 16 funtów jest rewelacyjna i tym bardziej jestem zadowolona ze swojego zakupu! Przed chwilką sprawdziłam, że w Polsce owe krzesełko kosztuje od 420 do 500 zł , natomiast na Allegro można je znaleść za ok 200 zł. Do krzesła dołączone są inne akcesoria, których nie widać na zdjęciu.


PS.
Mamy już krzesło w domu i jest rewelacyjne!!! :-))







2 komentarze:

  1. ja też mam używane chicco polly magic - w nim można dziecię nie siedzące karmić

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham brytyjskiego ebay'a dobrze ze mam rodzinkę na wyspach to zamawiają i podsyłają różniaste zdobycze:) Zapraszam na mojego raczkującego bloga:)

    OdpowiedzUsuń