środa, 9 maja 2012

10 miesięcy za nami :-)

Nasza córcia skończyła dziś 10 miesięcy! Zrobiła się taka superaśna!!! Chichocze się na każdym kroku, buzia się jej nie zamyka oraz ciągle szuka zaczepki do zabawy. Od kilku dni sama robi A KU-KU. Nakłada sobie pieluszkę na głowę i cieszy się niesamowicie bawiąc się z nami. Z dnia na dzień uczy się coraz więcej, kopiując od nas wiele czynności. Najważniejszym osiągnięciem Amelki z ostatnich tygodni jest w miarę stabilna pozycja pionowa! Amelia non stop stoi na nogach i bardzo się jej to podoba. Jednak poza staniem nic więcej jej nie interesuje. Do chodzenia na razie się nie garnie, ale pewnie i to na dniach się zmieni. Ostatnio nasze dziecko nauczyło się także pić samodzielnie z kubeczka KAPKA. Gdy dawałam jej NIEKAPEK to nie chciała nawet na niego patrzeć, a z KAPKA pije bez jakichkolwiek problemów. A jak sama nazwa wskazuje, z KAPKA kapie woda i wszystko zawsze jest mokre dookoła, co mnie doprowadza do szału :(( Muszę widocznie kupić jej jakiś inny kubek NIEKAPEK, może go polubi! A tak ponadto, to z jedzeniem też jest coraz lepiej. Amelka w końcu coraz mniej się krztusi i dusi podczas jedzenia. Co prawda, od czasu do czasu, coś jej tam stanie w gardle ale nie ma już wymiotów. A co najważniejsze, jak już pisałam kilka dni wcześniej, jak jest głodna to mówi AA AA AA :-)) Ależ cudowne dziecko mam, nieprawdaż ?? hahahha :-))) Tak więc, jak widać, czas pędzi jak szalony i za niedługo nie pozostanie mi nic innego jak zacząć planować imprezę na pierwsze urodziny :-)))


4 komentarze:

  1. Gratuluję wspaniała rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego dla Amelki! My jutro bedziemy robic co miesieczna sesje zdjeciowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mądra Amelka jest.
    chyba ma frajdę z picia, gdy woda kapie :)
    roczek już wielkimi krokami się zbliża.
    rany, a gdy zaczęłam do Was zaglądać miała kilka miesięcy...

    OdpowiedzUsuń