wtorek, 1 maja 2012

Pokrowiec na telefon :-)

Tym razem wyszydełkowałam sobie pokrowiec na telefon :-) Bardzo mi się podoba efekt mojej kilkugodzinnej pracy. Na filmiku, z którego czerpałam wskazówki, informującego jak wykonać takie cudo, było zaznaczone, że nie jest to łatwy projekt, ponieważ ma dosyć trudny wzór szydełkowy tzw. gwiazdkowy . A tym czasem, udało się!!!! Co prawda, na początku miałam chwilę zwątpienia, bo nie do końca wiedziałam co dalej w pewnym momencie szydełkowania aleee nie poddałam się i uparcie dążyłam do celu!!  Oj coś namiętnie wciąga mnie to szydełkowanie ;-)


4 komentarze:

  1. efekt zdumiewający,szczególnie intryguje mnie ten dziergany guziczek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Ja czekam teraz na jakiś wydziergany naszyjnik, bo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękny ! jeszcze w cudownym kolorze !

    OdpowiedzUsuń