środa, 13 czerwca 2012

krówka robi Muuuuuu "=)

Amelka bardzo lubi książeczki z przyciskami, które wydają dźwięki :-) Na Boże Narodzenie dostała w prezencie od Babci Heli taką jedną z dzieciaczkami, które się śmieją po naciśnięciu przycisku ;-) Tak uwielbia tą książkę, że jak tylko się do niej dorwie to non stop przyciska ten guzik by słyszeć głoś śmiejącego się dziecka :-) A tym czasem, w niedziele znowu nawiedziłam car boot sale i kupiłam parę zabawek za gorsze, a w tym między innymi identyczną książeczkę tylko, że z innym motywem tj. muuuuczącą krówką:-) ucieszyłam się bardzo, bo jesteśmy właśnie na etapie muczących krówek muuuuuuuu! Amelia polubiła ją od razu!!! Tak więc muczymy sobie od rana do wieczora MUUUUUUUU :-)

No i zapraszamy na mojego bloga www.ola-mola-crochet.blogspot.co.uk by zobaczyć nową czapkę :-)

5 komentarzy:

  1. Amelka wyglada uroczo w tej bluzeczce:)
    Kurcze jak te nasze maluchy szybko rosną)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam, że uwielbiam Amelię ubierać w granatowe, białe i czerwone ciuchy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. powaliła mnie ta czapka ! my też uwielbiamy czerwień i granat :) ale dużo mamy ciuszków z drugiej ręki więc się róż nam wmieszał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Melka śliczna i książka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. niedługo będzie hau, miał itd :)
    zdolna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń