czwartek, 28 kwietnia 2011

zawitało u nas słońce!!!

Już od kilku dni mamy a nawet można powiedzieć tygodni mamy tak śliczną pogodę w szkocji że aż strach o niej myśleć by jej nie spłoszyć haha :-) dziś rano obudziłam się już o 6 bo Amelka nie dawała mi spać....masowała mój brzuszek delikatnymi kopniakami :-) a za oknem błekitne niebo, słońce i śpiew ptaków!!! Mam nadzieję, że pogoda nas rozpieści w tym roku i pozostanie taka aż do września!!!
Jutro wkraczam w 30 tydzień ciąży i robię się coraz bardziej ociążała!! Ale to nic...bo coraz bliżej, bliżej, bliżej końca i nie mogę się już doczekć. Co prawda, pewnie jak Amelka się urodzi to będę tęskniła za wolnością, za w pełni przespanymi nocami, za tym całym spokojem w moim życiu ... ale to niccccc.... w życiu każdego nadchodzi czas na radykalne zmiany i jestem na nie gotowa-tak bynajmniej mi się wydaje!!!
Poza tym zastanwiam się jak tam moja Zuzia i Kate radzą sobie na szpitalnym polu bitwy?? Mam nadzieję, że już jutro wyjdą i szybko zapomną o tym pobycie :-) trzymajcie sie ciepło!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz