wtorek, 23 sierpnia 2011

EASY SLEEP małymi kroczkami do przodu...

Aż boję się pisać...by nie zapeszyć...więc będę szeptać...by Amelka nie usłyszała haha :-) Więc szepcę do Was, że dziś udało mi się, od niepamiętnych czasów, uśpić moją córkę bez krzyków i wrzasków...w prawie totalnej ciszy, słuchając muzyki relaxacyjnej z youtube pt. EASY SLEEP MUSIC  http://www.youtube.com/watch?v=RBTIetLGt0w .  Zauważyłam już wczoraj, że Amelka reaguje na tą muzykę, więc dziś zaraz po kąpieli słuchałyśmy jej przez jakieś 20 min i stał się cud bo Amelka zasnęła...sama w łóżeczku...i nie chciała nawet być noszona na rękach czy bujana bez końca :-)) HURRAAAAA!!!! upssss to był okrzyk radości a ja miałam szeptać by nie zapeszyć ;-))

3 komentarze:

  1. Gratulacje!!! I aby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy się pochwalić, że wczoraj też nam się udało choć było o wiele trudniej, bo Amelka miała kolkę :-(( widać, że ta muzyka działa cuda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Gratuluję! dopiero nadrabiam czytanie na Twoim blogu, wiec do końca w temacie nie jestem, ale się domyślam. moje dzieci na szczęście oszczędziły mi tego typu "atrakcji" :) Pozdrawiam i dziękuję, że do mnie zaglądasz:)

    OdpowiedzUsuń