wtorek, 1 czerwca 2010

www.pajacyk.pl

Dziś DZIEŃ DZIECKA :-)Choć powinien być to wesoły dzień, to ja sie troszke zasmuciłam, bo moja Zuzia (no prawie moja) jest tak daleko,że nie mogłam jej dziś uściskać! Na szczęście już za 3 tygodnie się zobaczymy na niemieckiej ziemi hahah i będę tulić Zuzkę bez umiaru :-))))


Zmieniając jednak temat, chiałam dziś przypomnieć o istnieniu pewnego PAJACYKA :-) Jak pewnie wszyscy wiemy, nie dla wszystkich dzieci Dzień Dziecka jest radosnym dniem. Wiele z nich żyje w ubóstwie, biedzie i skrajnej nędzy :(( a co za tym idzie, wieksza część tych dzieci GŁODUJE!! dlatego też chciałam zachęcić wszystkich do codziennego odwiedzania www.pajacyk.pl
Na wyżej wymienionej stronie internetowej klikając w PAJACYKA pomagamy w zbiórce pieniędzy na dożywianie dzieci w całej POLSCE!!!!
Kochani zapraszam WAS do kliknięcia w zielony brzuszek pajacyjka, dzięki czemu nakarmimy niejedno głodne dziecko!!!

pozdrawiam Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz