wtorek, 12 października 2010

smutne lecz prawdziwe!!

Przed chwilką dowiedziałam się o tak strasznym wypadku samochodowym, który wydarzył się w Polsce. Niewyobrażalna tragedia dla tych wszystkich rodzin!!!
Słuchając jednak wiadomości dowiedziałam się, że Polska zajęła 5-te miejsce w europie pod względem liczby wypadków samochodwych!!! MASAKRA!!!!!  Uważam, że nasze polskie przepisy drogowe, są za łagodne dla kierowców...powinny być maksymalnie zaostrzone tj. w WIELKIEJ BRYTANII. Tu każdy kierowca może zdobyć tylko 12 punkow karnych, które kasują się po 3 latach nastomiast zostają zapisane w rejestrze na 4 lata. Ponadto kierowca posiadający 9 punktów nma nikłe szanse otrzymnia pracy w zawodzie kierowcy. Jeżdżąc po tutejszych drogach zauważyłam, że NIKT SIĘ NIE ŚPIESZY, jest duża kultura jazdy, a co najważniejsze, wszyscy jeżdzą bezpiecznie i wyrozumiale dla innych mniej doświadocznych kierowców!! Mam głęboką nadzieję, że ta tragedia da do myślenia naszym rządowym przedstawicielom i zrobią wszytsko by zaostrzycz przepisy a tym samym zmniejszyć liczbę wypadków!!!! 
 Wysłałam ten wpis mailem do Prezydenta...może przczyta :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz