czwartek, 1 grudnia 2011

....

Dlaczego zawsze tak jest, że jak sobie coÅ› zaplanujÄ™ i bardzo siÄ™ cieszÄ™ na to, to zawsze wÅ‚aÅ›nie wtedy siÄ™ rozchorujÄ™?? W planach wyjazd na weekend a mnie tu choroba Å‚apie :((( a najgorsze to, że obawiam siÄ™ o AmelkÄ™ aby jej nie zarazić!!! Mam nadziejÄ™, że skoro na moim mleku ciÄ…gle karmiona to jej nic nie zaatakuje?! Nie ma nawet opcji by trzymać siÄ™ od niej z daleka... no bo niby jak?? karmić trzeba, przewijać trzeba, tulić trzeba, usypiać trzeba i caÅ‚Ä… resztÄ™ też trzeba!!! Amelko bÄ…dź  dzielna i nie daj siÄ™ tej zarazie!!!! A planów nie zmieniÄ™ i na weekend pojedziemy, nawet jeÅ›li bÄ™dÄ™ tam musiaÅ‚a zdychać haha :-)

A tak poza tym to Amelia i Zuzia zostaÅ‚y dziÅ› pod czujnym okiem swego (2w1) Tatusia i Taty Chrzestnego a my  wybraÅ‚yÅ›my siÄ™ do kina na Listy do M.  Trzeba przyznać, że dobra obsada i fabuÅ‚a caÅ‚kiem, caÅ‚kiem jak na polski film o miÅ‚oÅ›ci. TrochÄ™ siÄ™ poÅ›miaÅ‚am, troszkÄ™ popÅ‚akaÅ‚am czyli jak dla mnie film jest OK :-) Bo ten kto mnie zna to wie, że do Å›miechu ciężko jest mnie doprowadzić, a do Å‚ez już troszkÄ™ Å‚atwiej...  Tak czy inaczej film w klimacie mega Å›wiÄ…tecznym i to mi siÄ™ podobaÅ‚o bo mam wielkÄ… nadziejÄ™, że i nasze Å›wiÄ™ta w tym roku bÄ™dÄ… wyjÄ…tkowe ;-) ! 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz