środa, 3 czerwca 2009

i o czym ja tu będę pisać??? hihihi

znając mnie - małego leniuszka - zastanawiam się JAK DŁUGO BĘDĘ prowadzić sobie tego bloga ?? pożyjemy-zobaczymy!!! Jak narazie jestem zafascynowana blogiem mojej Bratowej i cudownej Siostrzenicy ZUZI :-) odwiedzam je codziennie i obserwuje wszystko co sie u nich dzieje! Takie właśnie są uroki mieszkania na obczyżnie...nie moża do końca w 100% dzielić dobrych i czasami trudnych chwil z rodzina :(
Trzeba znaleść jakieś inne rozwiązanie jakim w moim przypadku jest BLOG.
Zuzia, pierwsza córka mojego brata Adama
i bratowej Kasi urodziła się 20 lutego br. :-)))) iniestety od tego czasu byłam w polsce tylko dwa razy :-( ubolewam nad tym strasznie dlatego tak bardzo ucieszylam się gdy Kasia poinformowała mnie, że postawiła prowadzić BLOG :-) mogę śledzić na bierząco ich poczynania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz