środa, 3 czerwca 2009

przedstawiam Wam GINESA


Poniewaz jest to mój pierwszy blog musiałam sie troszeczke zapoznać z jego ustawieniami :-)uzupełniłam go o maly gadzet z PSIAKAMI SZCZENIACZKAMI :-)Sama posiadam psa, nazywa sie Gines :-) w zeszlym roku poszłam do schroniska i jak tylko go zobaczyłam wiedziałam ze go zaadoptuje! Gines był 6-8 miesięcznym szczeniaczkiem i zadziornie na mnie szczekał :-) Musze przynać ze GINES jak na mieszańca jest bardzo mądrym psiakiem :-)bardzo szybko "łapie" co się do niego mówi i zapamiętuje bez problemów. Uwielbiam go fotografować!!!
Dlatego nawet jeśli nie będę pisała za często to postaram się aktualizować mojego bloga aktualnymi zdjęciami :-)

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. no to my teraz będziemy obserwować Ginesa. A u nas znowu pada...

    OdpowiedzUsuń