piątek, 19 czerwca 2009

wycieczka w kamieniołomy zakończona ogniskiem hihih


Poniewaz pogoda piewszego dnia nie była za ciekawa udaliśmy sie na wycieczke po kamienistej plaży :-) skakaliśmy z kamienia na kamień coraz dalej i dalej :-) po pewnym czasie wszyscy stwierdziliśmy, że czas wracać do namiotów bo burczy nam w brzuszkach. Nie szliśmy jednak tą samą drogą tylko....żeby było ciekawie postanowiliśmy sie powspinać :-) i oto takim sposobem o mały włos bym narobiła w majtki (hihiihihi) bo trasa okazała się dosyć stroma i niebezpieczna.


W połowie drogi byłam już skłonna wracać w dół jednak... gdy zdałam sobie sprawe jak wysoko jesteśmy i jak stroma jest owa górka zrezygnowałam i pięłam sie wyżej i wyżej :-) gdy szczęśliwie wszyscy dotarliśmy na góre(łącznie z GINESEM) byłam przeszczęśliwa, że to juz koniec naszej amatorskiej wspinaczki :-) nastepnie wieczorkiem postanowiliśmy zrobić sobie ognisko na samej plaży :-)))) pogoda rozpogodziła się i było cieplutko :-) zbudowaliśmy grillo-ognisko na którym piekliśmy POLSKIE kiełbaski :-) mniam, mniam, mniam.... c.d.n.....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz